Tervezzen célzottan marketingbüdzséjével!

A legtöbb reklámozási forma esetében sajnos nem mérhető a reklámkampányok teljesítménye, vagy csak súlyos pénzekért tudjuk kideríteni hozzávetőlegesen hogyan teljesített egy-egy kampányunk, legyen szó köztéri, rádió vagy TV reklámokról. De pontosan senki nem fogja tudni megmondani, hogy az adott kampányból és a ráköltött büdzséből mennyi bevétele származott a vállalkozásnak. Persze attól még sok kampány sikeres, csak több időnek kell eltelnie, amíg érezni lehet a hatását és ahhoz, hogy egyáltalán érezzünk valamit elég sok pénzt kell befektetnünk a reklámokba.

Ezért a Kis- és Középvállalkozások sajnos megközelítőleg sem tudják olyan mértékben reklámozni üzleti céljaikat, imidzsüket ami szükséges lenne fejlődésükhöz vagy akár életben maradásukhoz.
Napjainkra már szinte mindenki eljutott oda, hogy reklámra költenie kell, de megfelelő ismeretek és tapasztalat hiányában a legtöbb esetben nem a számukra alkalmas kommunikációs csatornát választják. Így egyáltalán nem vagy csekély részben érik el a várt eredményeket.

Ez pont olyan mintha vakon állnánk neki lövöldözni, amivel válogatás nélkül és véletlen szerűen fogunk egy-két találatot elérni. Holott egy mesterlövészt alapul véve akár minden lövésünk a megfelelő célba fog találni.

Mi az Adwords?

A Google hirdetési felülete, ahol a szöveges hirdetéseinket a keresési hálózatban míg a képi és videó hirdetéseinket a display hálózatban jeleníthetjük meg. A többféle célzási lehetőségnek köszönhetően pontosan meghatározhatjuk, hogy kiknek jelennjen meg a hirdetésünk.

Adwords VS Keresőoptimalizálás (SEO)

Az Adwords hirdetések eredményei már rövid távon jelentkeznek, viszon élettartamuk csak addig tart, amíg a büdzsénk fedezi. Míg a keresőoptimalizálás egy jóval hosszabtávú megoldás, ami kellő szaktudással ingyenes.

Miért ajánlott az Adwords használata?

Tekintve az internet adta “végtelen” lehetőségeket szinte minden iparág ki tudja használni az előnyeit. A Kis és Középállalkozásoktól a multi cégekig a művészeken át a galériákig és sorolhatnám. Mindenki megtalálhatja a saját számítását az Adwords hálózatán. Nem kell nagy összegeket ráfordítani ahhoz, hogy pozitív eredményeket kapjunk. Kampányunk keretösszegét mi határozhatjuk meg, valamint az teljesítményt pontosan tudjuk mérni.

Miért bízzuk szakértőre?

Napjainkra az online marketing is egy külön szakmává nőtte ki magát aminek része az Adwords hirdetési hálózat is. Amihez közel sem elég a kezelő felületének megismerése. Amennyiben megfelelő szaktudás és tapasztalat hiányában kezd neki valaki, sajnos számos csalódás fogja érni és mindabból a rengeteg előnyből semmit sem fog tapasztalni.

A sikeres ADWORDS kampány része a kreatív, jól megtervezett és optimalizált weboldal, ami kommunikál a világgal!

 

Hiába az Adwords szakértelem és a jól összeállított kampány, ha a vállalkozás weboldala több szempontból sem megfelelő, akkor a kampány nem fogja hozni a várt eredményeket. Egyrészt a Google egyre több szempont alapján elemzi a weboldalakat, másrészt az oldalak felépítése vagy tartalma nem megfelelőképpen tükrözi a hirdetések üzenetét.

Categories: Online marketing

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.